úterý 5. května 2015

Výměna opotřebených vyhřívaných gripů Oxford

[fotky]
Nevím proč, ale gumové rukojeti na vyhřívaných oxfordech byly vyhlodané za chvíli, sotva jsem najel devadesát tisíc kilometrů, už abych měnil gripy. Ale co, věci dneska prostě nic moc nevydrží. Pro Oxford vyhřívané gripy neexistuje náhradní díl, že by se koupily jen nové rukojeti a zbytek elektroniky zůstal stejný. Je možnost koupit zbrusu nové a připojit jenom ty hřející konce; ale cena nových vyhřívaných oxfordů je kolem 50€.
Problém je, že nemohu jenom vyměnit tu gumovou část, protože díky vyhřívání je celá ta věc tlustší, než by se hodilo - jakoby obě rukojeti byly „pro plyn“.  BMW má ale vyhřívané gripy v základu a proto existuje možnost vyměnit jen ty gumové návleky[1] za pár stokorun.
Hlavně opatrně při loupání opotřebované gumy, aby se nepoškodily odporové drátky vyhřívání. Po nasunutí přebývající kousky odříznout a zkompletovat.
Chtělo by se citovat klasika: „Jak prosté, milý Watsone.“

3 komentáře:

  1. Diky tyfozo........nevedel som ako to vyriesit. Idem do toho. Este otazka. Bol velky problem dat stare pogumovanie dole?
    Hooopy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém to nebyl, jenom musíš opatrně, abys nepoškodil ty dráty pod tou gumou. Já jsem to měl vlevo už děravé, tak se to jenom slouplo. Na plynu jsem musel začít opatrně nožem. Na fotce je to tam vidět, jak jsem viděl, kde vede drát, tak jsem to postupně nařezával...
      Hlavně opatrně na ty odporové drátečky.

      Vymazat
  2. Dik. Ide zima, skusim to, a az sa zadari to oholit, kupim tie Ariete. Este raz dik za dobry tip. Hooopy

    OdpovědětVymazat