Jak jsem se nestal cyklistou

Nevím, kde jsem k tomu přišel. Možná za to může John, který je větší než já, nadšený do offroadu víc než já a teď má nové kolo... Ona věc se má tak, že bylo třeba zjistit, jestli by mě nebavilo jezdit na kole. Vždyť je spousta míst, kam na motorce nesmíte, ale cyklistům je tam vjezd povolen a to včetně vojenských újezdů. Kolega šermíř zapůjčil kolo, které vydrží všechno, takové které prakticky nemá sedlo a jezdí se pouze ve stoje. S nadšením jsem vyrazil zjistit, zda si takové kolo nechci pořídit. Joj. Když řeknu, že kdybych vzal to kolo přes rameno a na kopec vyběhl, nadřel bych se méně. Myslím, že zhubnout dvacet kilogramů a běhat deset kilometrů za padesát minut, měl bych fyzičku takovou, abych si jízdu na takovém kole užil.
Takže jestli si v nejbližší době pořídím kolo, bude to tohle - viz. [1].
Zlatá jízda na jednokolce.