RBM 2014

fotky: [1][2]
Jaké bylo letošní eRBéeM? Stejně výživné jako loni[3]. Skvělý výlet po středně náročném terénu, sjízdném i pro velká géesa, takže koncentrovaná radost, která mně osobně vydržela deset hodin jízdy. Na startu řka, jednou, až budu velký, naučím se přesně navigovat podle roadbooku[4]. Pomalu tedy opouštím pozici pijavice a začínám bloudit sám! Chyba, ztratil jsem se na pátém, osmém a dvanáctém kilometru tak moc, že jsem měl pocit, že musím zpátky na start, abych se našel a to trasa byla dlouhá asi dvě stovky kilometrů. Bohužel jsem při prvním pádu utrhl napájení kamery, takže až začala být trať opravdu zajímavá, došla  kameře i druhá baterie. Nakonec jsme na navigaci a zvedání motorek byli dva a skončili jsme spolu, se slunce západem, někde třicet kilometrů před cílem. A to už jsme se ztratili tak, že jsme se už nenašli. V každém případě díky Kubovi, který mě několikrát zachránil! Za nejlepší části trasy považuji všechny výjezdy plus geniální kousek po mlíku a vlastních značkách. Itinerář byl dlouhý tak, že jsem v polovině přemotával ruličku a vím jistě, že letos se mnou malý Čížek tráví poslední sezónu.
Díky pořadatelům za akci, která by měla být výzvou pro každého majitele velkého endura.

Tentokrát jako Quasimodo[5] na Stromě s hrbem plným jemně perlivé vody.  
Camelbak se vždycky nafoukne jako pořádně napité klíště. 

Bydlení bylo luxusní, teplota v chatkách byla stejná jako venku. HonzaŽ vyřešil absenci teplého oblečení vrstvením volných lůžkovin. Štěstí, že je jaro a nemohl tedy upadnou do zimního spánku.

Startovní číslo jedna.

Drobná nepříjemnost na trase. Nestalo se nic a v neděli na stroji majitel odjel.
Jenom motorku museli z díry vytáhnout džípem.

a nakonec video, z levné kamery Cel-tec HD-96[6], poprvé v plném HD. Kvalitu youtube neuvěřitelně zničil, je skoro stejná jako u předchozích videí s rozlišením „jen“ 848×408.

další videa z letošního RBM: