Hodina v Boršicích čili 23km na trati

Otázka na úvod – má smysl pilovat techniku jízdy na velkém cestovním enduru na motokrosové trati? Lehkým kroskám určitě konkurovat nebudeme, ale úvaha je taková, že pokud na běžné motokrosové trati udržíme nějakou rozumnou průměrnou rychlost, bude technika jízdy snad konkurence schopná. Myslím, že kdyby to bylo zatím třicet kilometrů v hodině, bude to dostatečné. Osobně jsem pomalu překonal hranici dvaceti pěti kilometrů a ke třiceti se pomalu blížím, však na enduro trénink máme celé léto.
Aktuálně řeším, jak jezdit zatáčky a tobogány, jestli ve stupačkách nebo s motokrosovou nohou. Ve stupačkách to jede rychleji, ale když přebrzdím před zatáčkou předek, tak to bolí víc. Vsedě se motorka ze zatáčky lépe rovná/sbírá, ale obávám se, že ve stupačkách to bude správně.

Záznam z trasy: pět kol [1] a deset kol [2].
pozn. k fotce: v kufru jsou chrániče, na trať s kufrem opravdu nejezdím