V-Strom a Mitas C-02 a C-18


Proběhla malá offroadová příprava.
Vzadu Mitas C-02 a dopředu C-18. 
Opět bylo namontováno řetězové kolečko se třinácti zuby [1].
První svezení bylo náročné, přední guma je na asfaltu jako žvýkačka, ale zvykneme si na sebe.
přidáno 5.10.2012
Stav tachometru 48000km
Svezení mimo cestu je velmi pozitivní [2].

přidáno 29.10.2012
Na vstromfóru bylo zpochybněno, zda pneu s červeným pruhem jsou homologovány pro běžný provoz, zda by někdo nedělal problémy... Obě pneu jsou homologované pro silnici – Mitas už vyrábí všechny motocyklové pneu homologované. Homologace se pozná podle E8 v kolečku a u toho dlouhé číslo[3]

přidáno 31.10.2012
Někdo psal, že se céčka na asfaltu špatně řídí jen ze začátku, než se trochu ojedou. Nevím. Možná si člověk jenom zvykne. Reálně se na těch pneu dá jezdit úplně normálně s tím, že se snažím nejezdit na 100km/h, aby se guma zbytečně nepřehřála – ale zvládne i 150km/h a pořád se dobře řídí. S bržděním se musí opatrně. Brzdí. Ale přední brzdu mačkám s vědomím toho, že si přední kostičky obrousím a bude to časem drnčet. Aktuálně na těch gumám máme najeto 1800km, ojíždí se, ale pocitově nejsme ani ve třetině.

přidáno 20.11.2012
Aktuální kilometrový stav 3000km a vypadá to, že výsledný nájezd bude jako srovnatelný s E-10, což by bylo moc příjemné.

přidáno 11.4.2013
Nájezd 4500km, vzorek je v polovině. Kvůli offroadu v blátě měním C-02 za novou a tuto přesunuji pro FFF na Dakara. Nájezd budu měřit dál. Sem tam jsou prasklinky, které na funkci nemají vliv.
 
tahle stopa je na 100% od zimního řetězu