Pískovna Boršice II

Na trati v pískovně to v neděli žilo. Fotky a info mají na veřejném FB [1]. Trať je nově upravená, dvacet kluků založilo sdružení a trať si pronajalo.  Ostatní mají trénink za 150,- a jak jsem zjistil, tak pro mastodonty, kteří neponičí trať je nějaké to kroužení zdarma. No, s tím neponičením trati to moc nevyšlo... Už jsem tam byl loni, kdy byla trať ve výrazně horším stavu [2].
Dnes jsem se poprvé pořádně zahrabal do písku. Do výjezdu kopce jsem neměl dostatečnou rychlost a jak jsem se snažil akcelerovat, tak Strom zpomalil a zahrabal se. Skoro na vrcholu výjedu. Zahrabal se úplně, že zůstal bez stojanu stát. Nešlo s ním hnout nahoru ani dolů. Naštěstí se na mě přišli podívat místní motokrosaři, co odpočívali nahoře v depu. Jedna dobrá duše se slitovala, motorku jsme dva vzali vzadu za držáky kufrů, vytáhli z jámy a pomalu jsme ji oba dovedli dolů. Tam jsem dostal instruktáž, že se musím pořádně rozjet, že v písku je rychlost výhoda a napodruhé jsem to vyjel a pak už to šlo. Kroužil jsem dokud bylo na trati volno, pak už jsem tam nezavazel.