Z Brodu do Eisenkappel

Denní plán jsme splnili. Kolem půl desáte hodiny večerní jsme dorazili do cíle, kousek za spící lázeňské město a horské středisko Bad Eisenkappel. FFF jel celou dobu jako první a jenom když nebylo jasné kudy, tak jsem jel s navigací jako první. Díky rychlosti, kterou určuje FFF vychází spotřeba velmi příjemná - Rebel 3.6 litru, můj V-Strom 4.1 a Karlos s GPZ jede za 4.5 litru.
Dnešní porce kilometrů 519, čas strávený na cestě včetně přestávek dvanáct hodin. Průměrná rychlost 43km/h. Nikam přec nespěcháme.
Cesta přes Krumbach byla plná motorkářů, navštívili jsme místního "Trampa". Povrchy silnic jsou skvělé, ale rychlých zatáček si moc neužijeme, protože Fildův Rebel do kopce malinko ztrácí dech.
Po ujetí asi 450km, někde uprostřed serpentin Krubachu hlásil Filda, že mu to nechce jet. Tak jsme zastavili (u toho "Trampa") aby motor trochu vychladl a FFF dolil tři deci oleje a vše je zas tak, jak má být. Spotřeba oleje do litru na tisíc kilometrů je u vzduchem chlazené starší motorky naprosto běžná.
Cesta Slovenskem byla rychlá, Rakousko vypadá velmi upraveně a Ábi se velmi podivovala, že všechny louky mají vysečené. Nejhezčí z dnešního dne byl vjezd do Alp, malebné vesničky, údolí s jezery a všude lidé na motorkách a skůtrech. Vyhýbáme se úspěšně frekventovaným cestám, takže provoz byl minimální a tak se jelo bezpečně.
Nebylo moc co fotit, to máme v plánu zítra. Na hrad Predjama, kde máme zítra ve dvě odpoledne potkat zbytek výpravy to máme necelých osmdesát kilometrů, takže bude čas na focení, zevlení, procházky - ne procházky ne - ale všechno ostatní ano...
Klademe se ke spánku na točně pro lesnická auta, pár desítek metrů od hlavní cesty, za zády nám šumí potok, padá rosa a vypadá to, že slíbených dvanáct stupňů v noci nevyjde, bude lehce chladněji, ale spíme ve dvou stanech - já a Ábi a Filda s Karlosem - a tak si nadýcháme.

[trasa]