Nutný servis Rebela

Protože se chystáma do Chorvatska, je třeba mít motorku v naprostém pořádku. Nejprve motor.
Panu FFF chyběl na posledním výletě olej, po dolití bez problémů dojel, ale motorka má na tachometru 35tis. km a pravděpodobně žádný pořádný servis nezažila. Při jízdě ve vysokých otáčkách = naplno, což je v případě stopětadvacetikubíkového devítikilowatového dvouválce prakticky pořád, je slyšet bzučivý zvuk jako kotoučová pila. Takže seřídit ventily. Svíčky jsou po vymontování zcela černé, tedy bohatá směs, čili málo vzduchu, takže výměna vzduchového filtru. Bohužel v airboxu je už někdo vrtal, takže je tam filtr jiný, kovový, síťový, takže ten bylo potřeba pořádně vyprat. Když se naimregnoval, motorka nejela dobře, opět bohatá směs, takže znovu filtr vyprat a teď už je všechno Ok. Rebel jede jako nový. Navíc má lepší zvuk, protože byla zavařena díra jako palec v pravém výfuku v úrovni stupaček.
Ano, tohle všechno Rebel teď má a výše uvedené na něm proběhlo, ale nedělali jsme si to sami, máme na to v Brodě servis p. Trávníčka [1]. U nás má pozitivní hodnocení.