Hamounův poklad

Měl jsem možnost s FFF sdílet pokladovou hru, kterou pro jejich skautský oddíl připravil Hamoun. V pátek večer k jedenácté jsem FFF našel v pracovně, u jeho herního počítače, kterak pilně zadává GPS souřadnice do webu mapy.cz, řka, že musí ihned vyrazit někde k hradbám nebo k Jelenímu příkopu, že je tam nachystán nějaký vzkaz a že je vidět i v noci. A tak cca hodinu FFF a Žužla hledali, k půlnoci spolu se Čmoudem číhali na Hamouna, který prý říkal, že o půlnoci přijde svůj vzkaz zkontrolovat. Už 0:30 bylo jasné, že Hamoun nepřijde, ale že už oni ví, kde ten vkaz určitě je. Někdy v sobotu dopoledne kolem desáté tam FFF šel a opravdu 4min po Čmoudovi vzkaz našel a převzal.
tohle bláto kawa projela tam i zpět

Byl to odkaz na web uloz.to, kde FFF, se slovy "Tyfe, mám v počítač nainstalované nějaké zvukové studio?" začal stahovat - a teď pozor - zašifrovanou empétrojku. Napřed zkusil Audacity a pak SoundForge - zvuk obrátil a byl pak ještě zpomalený.

FFF pátrá a já zkoumám okolí
Za deset minut měl audio vzkaz zpracovaný a odposlechuté GPS souřadnice zadal do mapy.cz a vyšla mu šipka uvnitř [rybníka, či kýho výra]. No a někdy odpoledne, když FFF úspěšně posekl všechny trávníky, sbalil si věci na koupání, věci na potápění, věci na psaní a jiné věci, které já neumím ani pojmenoval, ale jsou nezbytné na všelijaké skautování a roverování. A požádal mě abych ho na kawě hodil na místo šipky - raději někde poblíž k ní.
Vodní dílo bylo vypuštěné, takže ke koupání nedošlo. Bláto bylo smrduté a FFF celou oblast nazval bažinou. Neuvěřitelné je, že FFF tam byl první, ač vůbec nespěchal a získal cenu pro vítěze a tím je ###CENSORED###. Hamoun je šikula, tuhle hru připravit zabralo pěkných pár hodin.

[záznam z trasy] pozn. pro Jakuba - po cestě z Hradčovic je [kaple Panny Marie Lurdské] a o kousek dál na začátku lesa udržovaný kříž.