Do Dobříše za dědicem trůnu

Tak jsem v pondělí, po desáté hodině ranní, vyrazil na kawě do Prahy, cestu do Brna důvěrně zná, v Brně jsem navštívil Mariánské údolí a pozevlil s Karlosem.
Cesta do Prahy ubíhala rychle, celou dobu jsem se snažil jet do 140km/h. Otáčky kolem 8tis. Spotřeba příšerná! Na 12l benzínu 132km, to je 9.1l na 100km. Uff. Ale ne, vlastně je to logické, člověk běžně jezdí kolem 5tis. otáček za 5.6l a teď jsem to hnal co to šlo a spotřeba neroste lineárně, že.
Další zastávka na cestě byla ve Voznici u Aldarů, popatřit nového dědice královské koruny Michala I. Daří se mu dobře. Marcelka ho zrovna masírovala a nabízela, zda si to chci zkusit, tak jsem navrhl že ano, ale že nevím jestli se vejdu na tu dětskou podložku. S Aldarem jsme povykládali, on nahlásil, že se zúčastní poprohibiční párty 30.6. na poloostrově, tzn. že předmětem oslav bude i narození jeho syna... To se bez plovacích vest neobejde. Aldarova legendární veverka, kterou nikdy nikdo neviděl a o níž celou dobu spekulujeme, že královský domácí mazlíček je politický podvrh - tak veverka odešla do věčných lovišť a zbyla po ní klec a hrobeček v lese. Možná exhumace by prokázala její existenci, ale to se jeví poněkud zbytečným.
Z Voznice jsem pokračoval k Míši do Krhanic. Navigace Nokia funguje na výbornou, zapnul jsem si nezpevněné cesty a tak to bylo dobrodružných třicet kilometrů, místy po rozhněných lesnáích cestách a místy jen tak po okraji louky.
Míša má nádherný kamenný dům s klenutými stopy, vyhřátý a útulný. Všeda tam lezl malý Viktor a hned co jsem vstoupil, tak mně Mirek upozornil, že boty mám nechat v předsíni, sic chci aby je Viktor ožužlal.
Záznam trasy: [z Brodu k Aldarovi]; [Voznice-Krhanice]-místy offroad